رنگ‌های صنعتی – آلکیدی

IriCo

رنگ آلکیدی جهت مصارف عمومی ( سوله و …)

یک آستر ضدخوردگی قوی و تک جزئی بر پایه رزین های آلکیدی اصلاح شده و پیگمنت های ضدخوردگی می باشد که محافظت عالی از سطوح فلزی در محیط‌های صنعتی و خورنده فراهم می‌کند.

IriPho

آستری آلکیدی حاوی زینک فسفات

این محصول یک پرایمر تک‌جزئی بر پایه رزین آلکیدی اصلاح شده می‌باشد که حاوی زینک فسفات بوده و جهت جلوگیری از خوردگی سازه‌های فولادی مناسب می‌باشد. این پوشش در مناطق دریایی و شرایط صنعتی قابل استفاده است.

IriLux100

رنگ میانی و رویه مات آلکیدی

این محصول یک پوشش تک جزئی بر پایه رزین آلکید اصلاح شده است که برای استفاده به عنوان پوشش رویه طراحی شده است.

IriLux150

رنگ رویه نیمه براق آلکیدی

این محصول یک رویه‌ی آلکیدی تقویت شده برای استفاده در محیط‌های دریایی و صنعتی  مانند بالای خط آبخور کشتی‌ها، عرشه و ساختمان‌های کشتی می‌باشد.

IriLux180

رنگ رویه براق آلکیدی

این محصول یک رویه‌ی آلکیدی تقویت شده با کیفیت بالا و به صورت تک‌جزئی می‌باشد و می‌تواند برای محیط‌های صنعتی و دریایی مانند قسمت‎های بالای خط آبخور، عرشه و ساختمان‌های کشتی می‌تواند استفاده شود.

IriBase

آستری آلکیدی

این محصول یک پرایمر تک‌جزئی بر پایه رزین آلکیدی اصلاح شده و هواخشک می‌باشد که از خوردگی فلز در محیط‌های صنعتی و دریایی (بالای خط آبخور) جلوگیری می‌کند.

رنگ‌های صنعتی – اپوکسی

IriChrom

آستری اپوکسی حاوی زینک کرومات

این محصول یک رنگ اپوکسی پلی آمید دوجزئی حاوی پیگمنت زینک کرومات جهت محافظت از سازه‌های فلزی در برابر خوردگی می‌باشد که مقاومت در برابر خوردگی آن هم در محیط‌های دریایی و هم در محیط‌های صنعتی اتمسفری عالی است.

IriDeck

رنگ اپوکسی میانی با مقاومت سایشی

یک اپوکسی دوجزئی سخت شونده به وسیله هاردنر پلی‌آمینی است که به وسیله پیگمنت‌های ویژه تقویت شده و از مقاومت به خوردگی و سایش بالائی برخوردار است.

IriFloor

پوشش اپوکسی کف

یک اپوکسی دوجزئی سخت شونده به وسیله هاردنر پلی‌آمینی است که به وسیله پیگمنت‌های ویژه تقویت شده و از مقاومت به خوردگی و سایش بالائی برخوردار است.

IriFresh

پوشش اپوکسی بدون حلال مخصوص مخازن آب آشامیدنی

این پوشش به طور ویژه جهت حفاظت از مخازن فولادی و بتنی حاوی آب آشامیدنی و مخازن بهداشتی طراحی شده است.

IriGlass

پوشش اپوکسی حاوی پرک شیشه (Glass Flake)

محصولی دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی با درصد جامد حجمی بالا که حاوی پرک شیشه می‌باشد و مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و سایش از خود نشان می‌دهد.

IriGlue

چسب اپوکسی

یک چسب اپوکسی سخت شونده با پلی‌آمین می‌باشد و برای سطوح بتنی و فلزی مناسب است که بین سطوح مختلف پیوند قوی برقرار می‌نماید.

IriGuard

پوشش اپوکسی فنولیک با مقاومت حرارتی تا 160 درجه سانتی گراد

این محصول اپوکسی فنولیک سخت شونده با پلی‌آمین دوجزئی بوده و مقاومت شیمیایی عالی در برابر اسیدهای آلی و غیرآلی، بازها و حلال‌ها دارد.

IriInter

رنگ میانی اپوکسی

یک محصول دوجزئی سخت شونده با پلی‌آمید و مناسب برای شرایط اتمسفری است.

IriKler

کلیر اپوکسی

این محصول یک پوشش اپوکسی شفاف و دوجزئی سخت شونده با هاردنر پلی‌آمید است که می‌تواند هم به عنوان اهداف تزئینی و هم حفاظتی بر روی سیستم‌های پایه اپوکسی، چوبی و سیلر بر روی سازه‌های سیمانی و بتنی استفاده شود.

IriMaster

پوشش اپوکسی ماستیک حاوی آلومینیوم با درصد جامد بالا

پرایمر دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین اصلاح شده حاوی آلومینیوم فلیک می باشد که موجب ایجاد خاصیت سدکنندگی در پوشش شده و در نتیجه از سازه‌های فولادی در برابر خوردگی در شرایط سخت دریایی و صنعتی جلوگیری می‌کند.

IriMid

رنگ میانی اپوکسی با ضخامت بالا

محصولی دوجزئی برپایه رزین اپوکسی پلی‌آمید است که برای استفاده در شرایط غوطه وری و اتمسفری مناسب است.

IriMid HS

رنگ میانی اپوکسی با درصد جامد و ضخامت بالا

یک پوشش اپوکسی دوجزئی سخت شونده با پلی‌آمید و مناسب برای شرایط اتمسفری و دریایی می‌باشد.

IriMo

آستری و میانی اپوکسی حاوی اکسید آهن میکایی

این محصول یک پوشش اپوکسی دوجزئی سخت شونده با پلی‌آمید است که با اکسید آهن میکاسه به منظور افزایش مقاومت در برابر آب تهیه شده است.

IriMo HB

میانی اپوکسی حاوی اکسید آهن میکائی با درصد جامد بالا

یک پوشش اپوکسی سریع خشک و دوجزئی می باشد که حاوی اکسید آهن میکاسه است و می تواند به عنوان لایه میانی استفاده شود.

IriNol

پوشش اپوکسی فنولیک با مقاومت شیمیایی بالا

محصولی دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی فنولیک است که به وسیله هاردنر پلی‌آمید سخت شده و مقاومت خوبی در برابر عوامل شیمیایی، اسیدها، بازها و حلال‌ها از خود نشان می‌دهد.

IriPower

پوشش اپوکسی ماستیک با درصد جامد بالا

این پرایمر محصولی دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی است که مقاومت بالایی در شرایط خوردگی بالا از خود نشان می دهد و به طور ویژه برای مخازن تعادل شناورها توصیه می شود.

IriPox

رنگ رویه اپوکسی

این محصول یک رویه دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی است که برای مصارف داخلی و خارجی کاربرد داشته و مقاومت خوبی در برابر حلال‌ها، مواد شیمیایی و روان کننده‌ها از خود نشان می‌دهد.

IriPrime660

آستری اپوکسی سریع خشک نگهدارنده

محصولی دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی‌آمیدی که به عنوان لایه پرایمر و میانی در مصارف صنعتی و دریایی کاربرد دارد.

IriPrime770

آستری اپوکسی چند منظوره

پرایمری دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی که جهت حفاظت از سازه‌های فولادی و به طور ویژه برای محیط‌های دریایی و صنعتی طراحی و فرموله شده است.

IriTar

پوشش اپوکسی کولتار

این محصول یک پوشش اپوکسی پلی آمین است که حاوی کولتار می باشد و می‌تواند برای سازه های فولادی و بتنی محافظت بسیار خوبی در برابر خوردگی ایجاد نماید.

IriTie

میانی اپوکسی با ضخامت بالا

این محصول یک پوشش میانی بر پایه رزین اپوکسی دوجزئی  اصلاح شده است که به طور ویژه برای سیستم ‌های ضدخزه آیریس طراحی و ساخته شده است.

IriPrime555

آستری اپوکسی حاوی گرد روی

محصولی دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی و حاوی گرد روی که جهت حفاظت سازه های فولادی در شرایط خوردگی شدید دریایی و صنعتی طراحی و فرموله شده است.

IriZinc855

آستری اپوکسی غنی از گرد روی

محصولی دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین و حاوی مقادیر بالای گرد روی فلزی که جهت حفاظت از سازه های فولادی در شرایط خوردگی شدید دریایی و صنعتی طراحی و فرموله شده است.

IriZip

آستری اپوکسی حاوی زینک فسفات

این محصول یک رنگ اپوکسی دوجزئی سخت شونده با پلی آمید و حاوی فسفات روی و دیگر رنگدانه های ضدخوردگی جهت حفاظت از سازه های فلزی در برابر خوردگی می باشد.

رنگ‌های صنعتی – پلی یورتان

IriPrime333

آستری پلی یورتان مخصوص سطوح فایبرگلاس و …

یک پرایمر دو جزئی بر پایه پلی یورتان می باشد که حفاظت عالی از سطوح آلومینیومی و گالوانیزه در محیط‌های دریایی و صنعتی به دست می‌دهد.

IriPure

کلیر پلی‌یورتان

این محصول یک پوشش شفاف دوجزئی بر پایه آکریلیک پلی‌یورتان است که می‌تواند برای تزئین و حفاظت از سطوح بتنی، چوبی، فلزی و … استفاده شود.

IriThane130

رویه نیمه براق پلی‌یورتان

این محصول یک رویه دوجزئی بر پایه آکریلیک پلی‌یورتان است که قابلیت استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی را داشته و مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی، حلال‌ها و مواد روان‌کننده از خود نشان می‌دهد.

IriThane190

رویه براق پلی‌یورتان

این محصول یک رویه دوجزئی است که حاوی رزین آلیفاتیک پلی‌یورتان بر پایه آکریلیک می‌باشد، قابلیت استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی را داشته و مقاومت خوبی در برابر عوامل محیطی از خود نشان می‌دهد.

IriThane HB

رویه براق پلی‌یورتان با ضخامت بالا

محصولی دوجزئی بر پایه رزین پلی‌یورتان که قابلیت استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی را داشته و مقاومت خوبی در برابر پاشش روغن و مواد شیمیایی از خود نشان می‌دهد.

رنگ‌های صنعتی – سیلیکونی

IriTherm250

پوشش سیلیکون آکریلیک با مقاوت حرارتی تا 250 درجه

محصولی تک جزئی بر پایه رزین مقاوم به حرارت آکریلیک سیلیکون اصلاح شده که توانایی مقاومت حرارتی تا 250 درجه سانتی گراد را دارا می‌باشد.

IriTherm400

پوشش سیلیکونی با مقاوت حرارتی تا 400 درجه

این محصول یک رویه‌ی تک جزئی بر پایه رزین سیلیکون می‌باشد و برای قسمت‌هایی که مقاومت حرارتی تا 400 درجه سانتی گراد نیاز است، کاربرد دارد.

IriTherm600

پوشش سیلیکونی با مقاوت حرارتی تا 600 درجه

محصولی تک‌جزئی بر پایه رزین مقاوم به حرارت سیلیکونی که حاوی پودر آلومینیوم فلزی می‌باشد.

رنگ‌های صنعتی – اتیل سیلیکات

IriShop

آستری کارگاهی اتیل سیلیکات حاوی گرد روی

محصول فوق یک شاپ پرایمر دوجرئی بر پایه رزین اتیل سیلیکات بوده که برای حفاظت از سازه‎‌های فولادی در برابر عوامل خورنده طراحی شده و حاوی مقادیری از پودر روی فلزی است.

IriSil

پوشش زینک اتیل سیلیکات غنی از گرد روی

محصول فوق یک پوشش بر پایه رزین اتیل سیلیکات و حاوی مقادیر قابل توجهی پودر روی فلزی است که جهت حفاظت از سازه‌های فولادی در برابر عوامل خورنده مناسب است.