IriPho

این محصول یک پرایمر تک جزئی بر پایه رزین آلکیدی اصلاح شده می باشد که حاوی زینک فسفات بوده و جهت جلوگیری از خوردگی سازه های فولادی مناسب می باشد. این پوشش در مناطق دریایی و شرایط صنعتی قابل استفاده می باشد. همچنین محصول فوق از خاصیت همترازی بالایی برخوردار بوده وبه سهولت توسط روش های متداول مانند قلمو و غلطک قابل اعمال است. IriPho از چسبندگی مناسبی با سطوح آماده سازی شده برخودار است و قابل استفاده در سیستم های پوششی IRIS می باشد.


IriMaster

پرایمر دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین اصلاح شده که حاوی فلیک آلومینیوم می باشد که موجب ایجاد خاصیت سدکنندگی در پوشش شده و در نتیجه از سازه های فولادی در برابر خوردگی در شرایط سخت دریایی و صنعتی جلوگیری می کند. این پوشش یک محصول با جامد حجمی بالا می باشد که  از مقاومت بالایی در مدت زمان های طولانی برخوردار بوده و قابل اعمال بر روی سطوح قدیمی و با امکان آماده سازی سطح کمتر می باشد.


IriShop

محصول فوق یک شاپ پرایمر دو جزئی بر پایه رزین اتیل سیلیکات بوده که برای حفاظت از سازه های فولادی در برابر عوامل خورنده طراحی شده و حاوی مقادیری از پودر روی فلزی است. این محصول با ضخامت بسیار پایین اعمال می شود و جهت حفاظت موقت از سازه ها پیش از عملیات جوشکاری و دیگر عملیات ها به کار می رود. IriShop از مقاومت حرارتی، خوردگی و شیمیایی خوبی برخوردار بوده و در برابر حلال ها الی و روغن ها نیز مقاوم می باشد.


IriPrime660

محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمیدی که به عنوان لایه پرایمر در مصارف صنعتی و دریایی کاربرد دارد. این محصول حفاظت بسیار خوبی در برابر عوامل خورنده ایجاد می کند و علاوه بر آن قابلیت استفاده به عنوان لایه میانی بر روی پرایمر های زینک سیلیکات معدنی را نیز دارا می باشد. این پرایمر فاقد پیگمنت های سمی بوده و قابلیت استفاده در طیف گسترده ای از سیستم های پوششی IRIS را دارد.


IriPrime770

پرایمری دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی که جهت حفاظت از سازه های فولادی و به طور ویژه برای محیط های دریایی و صنعتی طراحی و فرموله شده است. این محصول قابلیت اجرا برای سازه های آلومینیومی و گالوانیزه را نیز دارا می باشد و می توان از آن برای رنگ آمیزی مجدد پوشش های قدیمی نیز استفاده کرد. IriPrime770 قابلیت پوشش دهی توسط پوشش های پلی یورتانی و آکریلیکی را داشته و با دیگر سیستم های پوششی آیریس سازگاری دارد.


IriPrime555

محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی و حاوی پودر روی فلزی که جهت حفاظت از سازه های فولادی در شرایط خوردگی شدید دریایی و صنعتی طراحی و فرموله شده است. این پوشش به طور خاص برای سطوحی که با جت فشار بالای آب آماده سازی شده، مناسب می باشد و هم چنین با سطوح آماده سازی شده با استاندارد Sa2 نیز سازگاری دارد.


IriZinc855

محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمینی و حاوی مقادیر بالای پودر روی فلزی که جهت حفاظت از سازه های فولادی در شرایط خوردگی شدید دریایی و صنعتی طراحی و فرموله شده است. این محصول همچنین یک محصول با سرعت خشک شدن بالا است.


IriSil

محصول فوق یک پوشش بر پایه رزین اتیل سیلیکات و حاوی مقادیر قابل توجهی پودر روی فلزی است که جهت حفاظت از سازه های فولادی در برابر عوامل خورنده مناسب است. این محصول جهت مناطقی که در معرض مقادیر بالای مواد خورنده دریایی و صنعتی هستند طراحی شده است. این پوشش به تنهایی نیز در برابر عوامل محیطی و به خصوص تابش ماورا بنفش مقاوم است. IriSil از مقاومت سایشی بالایی برخوردار است و در شرایط مناسب می تواند تا دمای 400 درجه سانتی گراد را نیز تحمل کند.