پرایمرها 

پرایمرها دسته‌ای از رنگ‌های صنعتی هستند که مستقیما بر روی سطح کار (فولاد، بتن،…) اعمال می‌شوند. این رنگ‌ها عمدتا برای ایجاد پوشش مقاوم به خوردگی بر روی سطوح فولادی اعمال می‌شوند و مکانیسم‌های مختلفی از جمله سدکنندگی و یا حفاظت کاتدی مقطعی را ایجاد می‌کنند.

رنگ‌های رویه

این محصولات طیفی از پوشش‌ها می‌باشند که از تنوع فام و زیبایی بالایی برخوردارند. رنگ‌های رویه پلی یورتانی از قابلیت تحمل بالا در برابر نور خورشید برخوردارند. رنگ‌های رویه آلکیدی نیز به دلیل تک جزئی بودن و راحتی در اعمال، برای لکه‌گیری و اعمال در مناطق محدود گزینه مناسبی می‌باشد.

رنگ‌های عرشه (Sea Stock)

دسته‌ای از رنگ‌های تک جزئی که در صنایع دریایی و جهت حمل در شناور به منظور عملیات لکه‌گیری(Touch-Up) استفاده می‌شود. این رنگ‌ها تک جزئی بوده و به راحتی به وسیله قلم‌مو و غلتک قابل اعمال هستند.

رنگ‌های مقاوم به حرارت

این پوشش‌ها از پایه رزینی سیلیکونی برخودار می‌باشند که در آن به جای اتم‌های کربن، اتم‌ها سیلیسیوم جایگزین شده است و این امر موجب می‌شود تا مقاومت پوشش حاصل از آن در برابر حرارت بسیار بالاتر از پوشش‌های متداول باشد.

سیلرها و رنگ‌های میانه

رنگ‌های میانه در سیستم‌های پوششی دریایی و حفاظتی بین لایه پرایمر و لایه نهایی قرار می‌گیرند. این پوشش‌ها وظایف مختلفی از جمله ایجاد سازگاری و چسبندگی مناسب بین لایه پرایمر و لایه نهایی را بر عهده دارند.

رنگ مخازن 

شناورها از انواع مخازن در داخل خود برخوردارند که هر یک ویژگی منحصر به فرد خود را دارا می‌باشد مانند مخازن بالاست که میزان خوردگی بالایی در آن وجود دارد و یا مخازن آب شرب که در آن هم حفاظت سازه فولادی مخزن از اهمیت بالایی برخودار می‌باشد و هم حفظ سلامت آب ذخیره شده در آن.

رنگ عرشه شناور

عرشه شناورها علاوه بر تماس با آب و مواد خورنده محیطی، دائما در تماس با تجهیزات و ماشین آلات بوده و میزان سایش و ضربه در این ناحیه بسیار زیاد است. پوشش مناسب برای این ناحیه باید علاوه و ظاهر زیبا و مقاومت به خوردگی در محیط دریایی، از شرایط خاصی برای مقاومت در شرایط عرشه برخوردار باشد.