Transpoxy Masterbond BT 

این محصول یک پرایمر/پوشش پرجامد با خواص ضدخوردگی عالی تحت شرایط با خوردگی بالا می باشد.

Transunilac Finish – 331

این رنگ رویه بر پایه رزین اصلاح شده آلکیدی بوده و قابل استفاده در قسمت بالای خط آبخور و عرشه شناورها می‌باشد. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در مقابل عوامل محیطی و گذر زمان کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. این پوشش در فام‌های مختلف قابل عرضه بوده و ویژگی برتر آن قلم‌خوری و استفاده آسان به دلیل تک جزئی بودن آن می‌باشد.

Transurethane Finish – 343 

یک رویه آکریلیک پلی‌یورتان آلیفاتیک است که برای نواحی بالای خط آبخور در کشتی‌ها استفاده می‌شود. این محصول ماندگاری بالایی داشته و حفظ براقیت و فام بسیار خوبی به دست می‌دهد.

Transurethane Finish HB-344 

یک رویه پلی‌یورتان با حفظ براقیت و فام بالاست. این محصول یک پوشش با دوام و چقرمگی بالا و همچنین مقاوم در برابر روغن‌ها و مواد شیمیایی به دست می‌دهد. این رنگ می‌تواند به صورت تک لایه تا حداکثر 100 میکرون ضخامت فیلم خشک می‌تواند اعمال گردد.

Transothane Finish – 365

رنگ رویه دو جزئی بر پایه رزین آکریلیک پلی یورتان که جهت کاربرد در مناطق دریایی و صنعتی طراحی شده است. این محصول از پوشش‌دهی و جلا بالایی برخوردار بوده و در طول زمان خواص خود را حفظ می کند. همچنین این پوشش مقاومت بالایی در برابر روغن‌ها، هیدروکربن‌ها و مواد گریسی از خود نشان می‌دهد.