IriSil

محصول فوق یک پوشش بر پایه رزین اتیل سیلیکات و حاوی مقادیر قابل توجهی پودر روی فلزی است که جهت حفاظت از سازه های فولادی در برابر عوامل خورنده مناسب است. این محصول جهت مناطقی که در معرض مقادیر بالای مواد خورنده دریایی و صنعتی هستند طراحی شده است. این پوشش به تنهایی نیز در برابر عوامل محیطی و به خصوص تابش ماورا بنفش مقاوم است. IriSil از مقاومت سایشی بالایی برخوردار است و در شرایط مناسب می تواند تا دمای 400 درجه سانتی گراد را نیز تحمل کند.


IriTherm250

محصولی تک جزئی بر پایه رزین مقاوم به حرارت آکریلیک سیلیکون اصلاح شده که توانایی مقاومت حرارتی تا 250 درجه سانتی گراد را دارا می باشد. این محصول تک جزئی می باشد و اعمال آن بسیار آسان بوده و به روش های مختلف اعم از غلتک، قلمو، پاشش با و بدون هوا قابل اعمال است. این پوشش در مواردی که نیاز به مقاومت خوردگی بالا نیز وجود دارد، قابل اعمال بر روی پوشش IriSil می باشد. IriTherm250 در چندین فام متنوع قابل عرضه است.


IriTherm600

محصولی تک جزئی بر پایه رزین مقاوم به حرارت سیلیکونی که حاوی پودر آلومینیوم فلزی می باشد. IriTherm600 قابلیت مقاومت حرارتی تا 450 درجه سانتی گراد به صورت مداوم و 600 درجه سانتی گراد به صورت مقطعی را دارا می باشد. توصیه می شود جهت کارایی حداکثری، محصول به صورت مستقیم بر روی سطح فولاد اعمال شود. این پوشش در مواردی که نیاز به مقاومت خوردگی بالا نیز وجود دارد، قابل اعمال بر روی پوشش IriSil می باشد.