IriMaster

پرایمر دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین اصلاح شده که حاوی فلیک آلومینیوم می باشد که موجب ایجاد خاصیت سدکنندگی در پوشش شده و در نتیجه از سازه های فولادی در برابر خوردگی در شرایط سخت دریایی و صنعتی جلوگیری می کند. این پوشش یک محصول با جامد حجمی بالا می باشد که  از مقاومت بالایی در مدت زمان های طولانی برخوردار بوده و قابل اعمال بر روی سطوح قدیمی و با امکان آماده سازی سطح کمتر می باشد.


IriTie

این محصول یک پوشش میانی بر پایه رزین اپوکسی دو جزئی اصلاح شده است که بطور ویژه برای سیستم های ضد خزه آیریس طراحی و ساخته شده است. این پوشش طوری فرموله شده است که به چسبندگی بیشتر بین لایه ضدخزه و لایه پرایمر کمک می کند. همچنین به عنوان لایه میانی برای سیستم های رنگ بالای خط آبخور شناور مناسب بوده و با پوشش هایی مانند پوشش های پلی یورتانی نیز قابل رنگ آمیزی مجدد است.


IriNol

IriNol محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی فنولیک است که به وسیله هاردنر پلی آمینی سخت می شود. این محصول مقاومت خوبی در برابر عوامل شیمیایی، اسیدها، بازها و حلال ها از خود نشان می دهد. IriNol به دلیل ایجاد یک لایه مقاوم و با میزان جذب پایین و قابلیت تمیز شوندگی بالا، گزینه مناسبی جهت رنگ آمیزی مخازن حمل مواد شیمیایی و مواد خاص است.


IriZinc855

محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمینی و حاوی مقادیر بالای پودر روی فلزی که جهت حفاظت از سازه های فولادی در شرایط خوردگی شدید دریایی و صنعتی طراحی و فرموله شده است. این محصول همچنین یک محصول با سرعت خشک شدن بالا است.


IriPrime555

محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی و حاوی پودر روی فلزی که جهت حفاظت از سازه های فولادی در شرایط خوردگی شدید دریایی و صنعتی طراحی و فرموله شده است. این پوشش به طور خاص برای سطوحی که با جت فشار بالای آب آماده سازی شده، مناسب می باشد و هم چنین با سطوح آماده سازی شده با استاندارد Sa2 نیز سازگاری دارد.


IriPrime770

پرایمری دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی که جهت حفاظت از سازه های فولادی و به طور ویژه برای محیط های دریایی و صنعتی طراحی و فرموله شده است. این محصول قابلیت اجرا برای سازه های آلومینیومی و گالوانیزه را نیز دارا می باشد و می توان از آن برای رنگ آمیزی مجدد پوشش های قدیمی نیز استفاده کرد. IriPrime770 قابلیت پوشش دهی توسط پوشش های پلی یورتانی و آکریلیکی را داشته و با دیگر سیستم های پوششی آیریس سازگاری دارد.


IriPrime660

محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمیدی که به عنوان لایه پرایمر در مصارف صنعتی و دریایی کاربرد دارد. این محصول حفاظت بسیار خوبی در برابر عوامل خورنده ایجاد می کند و علاوه بر آن قابلیت استفاده به عنوان لایه میانی بر روی پرایمر های زینک سیلیکات معدنی را نیز دارا می باشد. این پرایمر فاقد پیگمنت های سمی بوده و قابلیت استفاده در طیف گسترده ای از سیستم های پوششی IRIS را دارد.


IriDeck

IriDeck یک اپوکسی دو جزئی سخت شده به وسیله هاردنر پلی آمینی است که به وسیله پیگمنت هایی ویژه تقویت شده و از مقاومت به خوردگی و سایش بالایی برخوردار است. این محصول که یک اپوکسی با جامد حجمی بالا می باشد، به طور ویژه برای مناطقی که خوردگی و عوامل ساینده شدید به طور همزمان موثر هستند، طراحی شده است مانند عرشه و پد هلی کوپتر شناورها. همچنین این محصول با سیستم های حفاظت کاتدی سازگار است.


IriFresh

این محصول یک پوشش اپوکسی فاقد حلال و سخت شونده به وسیله هاردنر پلی آمینی است. این پوشش به طور ویژه جهت حفاظت از مخازن فولادی و بتنی حاوی آب آشامیدنی و مخازن بهداشتی طراحی شده است. IriFresh به دلیل این که فاقد مواد شیمیایی سمی و مواد فرار می باشد، بر روی کیفیت آب آشامیدنی اثر سو نمی گذارد.


IriGlass

محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی با جامد حجمی بالا که حاوی فلیک شیشه می باشد و مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و سایش از خود نشان می دهد. این محصول برای مناطق با میزان خوردگی بالا مناسب است.


IriPower

این پرایمر محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی است که مقاومت بالایی در شرایط خوردگی بالا از خود نشان می دهد. این محصول که یک اپوکسی با جامد حجمی بالا است چسبندگی خوبی با سطوح آماده سازی شده با استاندارد St3 داشته و بر روی شاپ پرایمر ها نیز قابل اعمال است. این پوشش به طور ویژه برای مخازن بالاست شناور توصیه می شود.


 IriTar

این محصول یک پوشش اپوکسی پلی آمینی است که حاوی کول تار می باشد و می تواند برای سازه های فولادی و بتونی محافظت بسیار خوبی در برابر خوردگی ایجاد نماید. این پوشش در محیط های دریایی و صنعتی قابل استفاده بوده و در مناطقی مانند مخازن بالاست شناور، زنجیر و لنگر و همچنین برخی سازه های مدفون در خاک نیز کاربرد دارد. این پوشش علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی، از مقاومت شیمیایی و سایشی خوبی نیز برخوردار است.


IriPox

این محصول یک رویه دوجزئی بر پایه رزین اپوکسی است که برای مصارف داخلی و خارجی کاربر داشته و مقاومت خوبی در برابر حلال ها، مواد شیمیایی و روان کننده ها از خود نشان می دهد. IriPox مقاومت خوبی از خود در شرایط آب و هوایی گوناگون نشان داده و خواص آن ثابت باقی می ماند. این محصول با سیستم های پوششی IRIS سازگار می باشد.


IriMid

IriMid محصولی دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمیدی است که برای استفاده در شرایط قوطه وری و اتمسفری مناسب است. این محصول که یک پوشش میانی است، به طور ویژه برای بهبود چسبندگی پوشش های پرایمر آلی و یا معدنی حاوی پودر روی و لایه نهایی طراحی شده است. این محصول قابلیت استفاده در دیگر سیستم های رنگ آیریس را دارا بوده و به وسیله رنگ های رویه پلی یورتانی نیز قابل پوشش دهی است.